Suvinella Yasemincifci oyle yapiyorum ama mesaji dikkatli okursaniz sorum bunu yasayanlar akabinde basiniza neler geldi idi😊
Eceiz Suvinella şimdi doktordan çıktım cnm doğum kanalına girmiş benimkisi ay sonu sezaryanla alırız bayramı geçirmez dedi.vajinama doğru baskı hissediyordum kanala girmiş oyzdn dedi.
Suvinella Eceiz benim karnim da asagida hissediyorum. Neden sezeryan dedi peki ozel bi durumunuz mu var
petitehatunn Suvinella benim doktorum günde 5 ten fazla olursa hemen hastaneye gel demişti. Senin doktor da bayaa rahatmış
petitehatunn Suvinella hayır canım sormadı ben karnımda sertleşmesini sormuştum. o da bana günde 5’ten fazla olursa gel hemen demişti
Suvinella petitehatunn doktorum beni istemiyo heralde bırak gunde 5 i, 5 dakikada bir dedim agri, siddetlenmesini bekle dedi ustelik doktorum aile dostu ben baska doktora gidicem bu gidisle ya da evde kendim dogurcam kedi gibi🤣🤣
2cocuk2kopek Suvinella canim agri esigin yuksek olabikir ve sancini hissetmeye bilirsin . Doktora git eger hala devam ediyorsa ihmal etme
Suvinella 2cocuk2kopek o da bi secenek sanirim cunku genel olarak cocuklugumdan beri hep agri cekerim vucudum alismis olabilir esim gelsin gidicem bugun mutlaka😁
Eceiz Suvinella vajinusmusum cnm oyzdn kasılmam oluyor alttan muayne olamıyorum oyzdn sezaryan olucam.evt benim karnımda aşağıda 2-3 gündür bide yürürken aşağıya baskı yapıyor sanki karnım düşücek gibi
petitehatunn Suvinella haftanda biraz erken canım. bence hiç olmazsa bir acile falan git nst’de baksınlar bir de
2cocuk2kopek Suvinella ben 10 hafta once yasadim bu durumu o zman 27 haftaliktim . Gittigimdr nstde sancilar baya yuksek cikti dogum baslamak uzereydi yatirdilar durdurmuslardi dogumu. Cok sukur ilaclarla 37 ye geldim .
Suvinella petitehatunn evet canim 6 gibi gittim açılmam yokmuş erken doğum riskimin de şuan olmadığını söyledi evime döndüm