Ilaydakurt03 Prensim şuan yanımda uyuyor kızlar doğum hikayemi de en kısa zamanda anlatıcam ❤ ama sezaryan'ı öcü gibi gösteren insanları duymayın sizden isteğim bu ❤ Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın Şu mübarek ramazan ayında inşallah size de nasip olur dualarım sizinle 🤲❤
Ayguns Ilaydakurt03 gözünüz aydın sağlıkla büyütün inşallah 😇 bir şey sorabilir miyim bebeğinizin doğum kilosuyla ultrason kilosu uyuşuyor mu acaba illa ki ufak tefek farklılıklar vardır ama bunu genelde çok merak ediyorum☺️
Askkokuluyavrum Ilaydakurt03 Canimmm hayırlı olsun çok çok çok sevindim Allah sağlıkla buyumesini nasip etsin yavrunun 🙏🙏🙏 bizlerden duanı eksik etme 😘😘😘
Menis21 Gözünüz aydın Allah onu size sizleri ona bağışlasın inşallah. Normal doğum çatısı geniş, açılması olanlara kolay be cnm herkes ister ama en iyisi bencede sezeryan iyi yapmışsın benim ilki sezeryandi buda öyle olacak inşallah...
Merve1006 Ilaydakurt03 allah analı babalı büyütsün canım🥰❤️ Bana da 10 Haziran’a gün verdi Taner Bey . Nasıl bi gün geçirdin merakla bekliyorum😚