Merhaba. Son adet tarihim 8 Nisandı. Adet gecikmemden 1 hafta sonra test yaptım 2. çizgi silik çıktı. Ertesi gün verdim yani 15 Mayısta. Sonuç perşembe günü çıktı. Beta hCG 495.5 Doktor hamilesin ama çok küçük daha gözükmez dedi. Cuma günü gel yükselmiş mi bakalım dedi. Yani 17 mayısta kan verdim. Sonucu bugün aldım. Beta hCG 834.6 çıktı. Persembe günü gel hem keseye bakalım hemde kan değerlerine bakalım dedi. Sizce yükselme nasıl?