zkk Kızlar ilk ölçtürdüğümde açlık şekerim 96 çıktı. 5-6 gündür diyet yapıyorum ve açlık şekerim yine 96, 1. Saat 140 2. Saat 100. Acaba hareketsiz olmanın da bi etkisi olır mu? Bu sabah kahvaltı yapıp tekrar uyudum 1 saat sonra ölçtüğümde 158 di.
Hulyalp zkk canim benim de sekeri olan arkadaslarim var. Dusmuyorsa doktorunla irtibat halinde ol insulin baslamak gerekebilir. Bir de uyuma haliyle yiyip uyumak cok etkiliyor. Diyetine mutlaka uy
Askkokuluyavrum zkk canim ben de diyete başlayalı 3 gün oldu açlığım standart 88 kahvaltı sonrası 140 çıkıyor ne yazık ki ve yeşillik yumurta yiyorum sadece kontrolün ne zaman olcak
Gurbettegebe zkk seker ölçme aleti n markası cok önemli benm şekermi hep 200 lerde gösterdi günde 4 kere insülin verdiler okadar hastanelerde yattım farketmedler İstanbula geldim doktor dedmki ne insülin şeker aşetn bozk senn megersem benm sekerim düşüyormuş doktor şükret hala saglam sn dedi şimdi insülinleri bıraktık düşün
zkk Onu merak diyorum bende yiyip ayakta durunca yani hareket halinde daha düşük. Ama uyuduğum zaman daha yüksek? Başına böyle bişey gelen var mı?
Secil3455 Fasulyem22 benim doktorum da açlık şekerimin 95in,tokluğun 140ın altında olması gerektiğini söyledi
Fasulyem22 zkk benim açlık sekerim 90 çıkmıştı ne kadın doğumcu farklı iki doktordu bu arada. Ne de endokrinci yüksek demedi ayrıca bende hemsireyim biz 100 e normal diyoruz açlikta
Askkokuluyavrum Fasulyem22 canim merhaba hemşireyim deyince yazmak istedim açlığım standart 88 çıkıyor ama 1 saat sonra tokluğum 130-140 arası seyrediyor öğlen ölçtüğüm de ise tokluk 120-150 arasında değişiklik gösteriyor insuline başlamam mi grekiyor bu arada aksam tokluk 125 çıktı en son dün durum çok mu kötü
Fasulyem22 zkk tokluksa gayet iyi benim tokluk 111 genelde 140 altını normal kabul ediyoruz kendini strese sokma düzenli ölç doğru ölçüyorsan bunlarda bir şey yok
zkk Hemşireye attım sonuçları yüksek seyrediyor dedi. Öyle diyince daha da insan stres yapıyo diyet yaptığım halde neden yüksek diye . Çok teşekkür ederim içimi rahatlattın biraz☺️
Fasulyem22 zkk onlar hamilelikte şeker çıkma olasılığını düşünüyorlar o yüzden de biraz düşük olsun istiyorlar sen takip et şekerli şeyler yeme sekerin olsa da olmasa da . Sağlıklı beslen yemeklerden sonra uyuma . Onlar da bir bakıma haklılar gizli şeker den korkuyorlar sen stres yapma
Madcat Benim doktorum aclik 95 uzeri olmamasi lazim seklinde tedaviye devam etti. Sınırda çıkmasına rağmen kucuk doz insulin basladim. Sonucta onemli olan bebegimin sagligi ve hamilelik sonrasi bende kalici seker kalmamasi. Vucut hormon salgiliyor ve hamilelik ilerledikce bazen diyet ile de dusmuyor.
Madcat zkk Tokluk 1.saat maksimum 115-120 bandinda cikiyor. Sadece sabah acilik dedigim gibi sinir cikinca gece yatmadan cok dusuk doz insulin basladim. Sorunsuz ilerliyor simdi. Ama dedigim gibi haftalar ilerledikce zorlasiyor cunku daha oncesine gore daha kolay yukseliyor. Cok siki diyet gerekiyor. Ben cok yormadan yuruyuse de devam ediyorum.
Fasulyem22 Askkokuluyavrum hamilelik için biraz yüksek tokluk sekerin benim burdan birşey söylemem yanlış olur çünkü şeker hastasısın demek için kanda şeker bakmak lazım insulin seviyesine bakmak lazım kilo veya aile öyküsü bile önemli. Sadece hamilelikte şeker önemli olduğu için doktorlar biraz düşük tutmak istiyor doktorunuza danışmanız gerekiyor. Tamam şeker çıkıyor mesela ama neden çıkıyor onun belirlenmesi gerek
zkk Madcat kahvaltıdan sonra dinlenme halinde mi oldunuz yoksa ayakta mıydınız? Benim ikisi arasında baya fark çıkıyo