Beybilicop Merhaba yatış şeklimi kontrol edemiyorum.. hem emzirme için kullanmak hem de rahat yatmak için bu yastıklardan almayı düşünüyorum ama bunların farklı şekilleri var nasıl tercih etmeliyim 🤔 marka önemi var mı kullananlar yardımcı olursa sevinirim..
Damla01 Beybilicop ben sevi bebenin aldim baya buyuk ay şeklinde. Uyurken kullaniyorum. Dogumdan sonrada emzirirken kullancam insallah.
Ema Beybilicop ben mycey inkini aldım onsuz yatamıyorum bacağımın arasına koyuyorum yarım ay şeklinde