Merhaba🙋🏼♀️ Bugün cinsiyet öğrendik ve üçüncü oğlum geliyor :) Çin takviminde kız, nub teorisine göre kız, rus takviminde kız, kese diğer gebeliklerime göre farklı aynısı kesinlikle değil, yediğim içtiğim aşerdiğim kesinlikle diğer gebeliklerimle aynı değil, diğerlerinde hiç zorluk çekmedim ama bunda dört aydır hem bulantı hem şiddetli istifra yani buda aynı değil.. Demem o ki haftanız gelmeden ne cinsiyet teorilerine kendinizi kaptırın ne de batıl inançları ciddiye alın. İlk iki gebeliğimde aşırı ekşi yedim bunda tatlı yiyorum, diğer ikisinde sabah bulantısı hariç hiç zorlanmadım ama bunda organlarım dökülüyor sanki öğürürken, ikisinde de kesem yuvarlaktı bunda fasulye şeklinde.. Ama üçüde erkek :)