Omerfarkannesi 36haftaligim karnim asya dustu hareketleride asyada normalmi dusmesi yoksa erkenmi bilemedim????
Aysebkr1258 Omerfarkannesi ben 34+3 hamileyim 32 haftadan beri karnım aşağıya düştü herkes Doğum yakım diyor ama doktor göbeğin aşağıya düşmesiyle hemen Doğum olmaz için rahat olsun dedi
Mucizeemm Omerfarkannesi 33 haftadan beri karnım aşağı da 37+2 yim tık yok 😂 doktor onla bir bağlantısı yok dedi
Nebahathumeyra Ben benim ki 31. Hafta da düşmüştü hatta 40 hafatalık bir arkadaşım vardı ben 31 hastalıkken görenler senin göbek iyice düşmüş omdan önce doğuracaksın galiba diyorlardı 😊
Nebahathumeyra Omerfarkannesi yo hala hamileyim 34+5 deyiz 😊 ilk hamileliğim de de aşağıdaydı benim hep onda da 38+2 de doğurmuştum
Findik92227 Nebahathumeyra kız miydi acaba ilki yada şimdiki bebeginiz benim oğlum da karnım aşağıda değildi şimdi 27 haftalık olacaz bana göre sanki aşağıda oglumdaki gibi deil karnım gibime geliyo
Findik92227 Nebahathumeyra kız miydi acaba ilki yada şimdiki bebeginiz benim oğlum da karnım aşağıda değildi şimdi 27 haftalık olacaz bana göre sanki aşağıda oglumdaki gibi deil karnım gibime geliyo
Bayburtlu_69 Omerfarkannesi bebek leğen kemiğine doğru iniyor yavaş yavaş doğum puzusyonu alıyor aşağıya kasıklara.. Baskı yapıyor.. Yukarıda boşluk olacak...
Nebahathumeyra Findik92227 ben rahatım çok şükür ya ikisinde de mide bulantısı nedir bilmem ki normalde midem hassastır. Bel ağrım hiç olmadı yani bin şükür benim öyle şikayetlerim Yok. Tek sınanırız artık sona yaklaştığım için ağırlaştım
Findik92227 Nebahathumeyra benim arada kasılmalarım oluyor kasiklarim ve karnıma ağrı giriyor ayakta durunca belim ağrıyor en çok kasilmalardan korkuyorum