Izzet 10+4 haftalik hamileyim dudagimda nerdeyse her hafta ucuk cikiyo ve dis etlerim yara oluyo lutfen yardimci olun nasil gecer 😣
Ikraaaa Izzet tuzlu suyla bol bol gargara yap birde protontax dış eti macununu kullan iyi gelir benimde dış sıkıntım var hep böyle yapıyorum.
Pnrvlkn Izzet canım benimde 20lik dişin arkasında ki ette aft çıkmış o aft da 20liğe değiyor ve ben çok rahatsız oldum kulaklarım gözlerim dahi ağrıyor bir çay bardağına 2 çay kaşığı karbonat karıştır gargara yap onu benim dünden beri öyle rahat
Ikraaaa Izzet benimde aynı canim gebelikten oluyor ıste allah yardımcın olsun bende dün 20 lik dış çektirdim onun agrisi var şuan gebelikye cok zor dış agrisi 🙁
Pnrvlkn Ikraaaa yok canım salak bir aile hekimi var burda 20lik diş dedi ama 20lik değil benim 20lik dişim çıkmış karbonat ilr gargara yapıyorummçok şükür rahatlıyorum