gulanne Slm kızlar sizde de sürekli yemek yeme isteği oluyormu? Özellikle sabahları uyanınca çok acıkmış olarak uyanıyorum. Kendimi firenlemessem çok fena şişcem.
CeylinEsila gulanne Günaydın☺ Evet artık iştAhımın açıldığının farkındayım gün boyu bişeyler yiyorum. Ben önlem olarak hamur işinden ve abur cuburdab uzak kalmayı tercih ediyorum. Çok canım isterse yerim onun dışında öğünlerimi düzenli yemeye çalışyorum geri kalan zamanda meyve ve ceviz vs tüketiyorum. Sabahları hamileliğin ilk günden beri aç uyanıyorum benim için çok yeni bi durum değil☺ Gece yatmadan bişeyler ye( muz süt yoğurt) yada gece uyanıyorsan ye sabah daha tok uyabırsın
Nihanozturk gulanne gece bebeğin tekmeleriyle uyanıyorum sanki kalk biseyler ye der gibi tekme atıyor😄😄 ac ac uyukluyorum sonra nolcak halimiz doguma kadar bilmem🙈
FerideninAnnesi gulanne bende 😬 sabah evden çıkarken yiyorum 1 saat sonra işyerinde yiyorum 26haftalık olduk 4 kilo aldım henüz ☺
Nur22 Merhaba kızlar , ben de ilk aylarda kilo vermiştim fakat almamaya çalışıyorum iştahım çok açık , hareket halinde olduğum için de yakıyorum 😊bebislerinizin kiloları nasıl