SalihaSomuncu5 21 haftaligim ferrum ve d vitamini aliyorum sadece balik yaği kullananlar direk eczaneden alsam olur mu. Bana oneride bulunun anneler ne iciyorsunuz ve ne kadara aldiniz
Ipek34 SalihaSomuncu5 efa daily içiyorum balık yağı olarak . 16. Haftada başladım 2 günde 1 içiyorum. 30 tableti 45 50 lira gibi bisey
melegiminannesi Decavit iciyorum Oligeferfol iciyorum bebe aspirini iciyorum birde reflor probiyotik 🤣🤣🤣🤣
Alinam SalihaSomuncu5 ben de imom kullanıyorum ama Dr a sor bence canım d vitamini de var imom içinde ben Bi tek imom kullandım bi de b12 sprey Dr un yönlendirmesinden başka bişey yapma canım
Hulyalp SalihaSomuncu5 evet canim doktor onerisiyle kullanmaya basladim 3.aydan beri. Ikizlerim var 30+4 olduk
Tugba12345 SalihaSomuncu5 direk eczaneden aliyosn ztn balik yagni cnm doktr ancak öneride bulunur.ben imom kullaniyorm