Geçmiş olsun üzüntünü anlıyorum . Ben çok ağlamıştım. doktorum üzülme asıl hamile kalman da bir sorun olmadığını görmüş olduk, rahmin temizlendi şimdi daha kolay ve sağlıklı hamile kalabilirsiniz demişti. Bu dönem de yumurtlama günlerini değerlendir hatta Ovülasyon testi ile dene zamanını kaçırma olur ALLAHın izniyle.