Hanimlar en son gecen hafta carsamba kontrlum var doktor boylari kilosuyla alakali hcbisey sylemedi sadece gayet iyiler dedi tek ymurtalar zarlari yok 18 de perinatologa gidicem insallah gitmeme gerek kalmaz doktorm riskli gebelik doktoru cunku..Benim gbi olanlar 16. Haftaliklar nasil
fgidiyor ne alemdesiniz benim elim ayagim ates atiyor ve karnm 7 aylik gbi duruyor sizde nasil ? Agzimin icinde de kucuk beyaz bi yara ckti canmi
cok acitiyo cikan varmi ? Bu ara benm gbi surekli bebeklere bsy olck diye dusunup aglayan varmi 🥺 kan degerleriniz nasil ? Riski olan varmi ? Dualasalimmm 🙏🙏