Merhaba kızlar benim esimdede varikosell vardi sol taraf 3 derece aylarca 3 doktor gezdik kullanmadığımız ilaç bitkisel ilaç kalmadı ve bir faydası olmadı o ay değerleri yükselirse diğer ay yine duserdi en son ameliyata karar verdik ve mikro cerrahi çok para istediler ve kimse düzeleceğine dair net konuşmadı bende o parayı vereceğime aşılama tüp bebek yaparım diye düşündüm en son üni. Hastanesinde normal ameliyat oldu eşim ve o ay hamile kaldım daha değerlerini bile bilmiyoruz ama ameliyat ayıyla beraber iki ay hurma poleni kullandı eşim umreden getirmişlerdi ve ameliyat olduktan sonra keçi boyunuzu kuru kullandı