Sumyyg canım benim eşim varikosel ve hızlısı çok düşüktü preseed plus diye suya katılan bi ilaç içti onunla değerleri yükseldi ama bdn hala gebelik elde edememiştim en son eşimin değerlerinin yükseldiği 6.ayımda hamile olduğumu öğrendim çok sevindim fakat 5. Haftada düşükle sonuçlandı sonrasında hamile kalamadım ne yaptıysam olmadı en som klomen ve çatlatma iğnesiyle düşükten bir yıl sonra hamile kaldım oğlum doğdu sonrasında ne olur ne olmaz diye doğum kontrol ilacı kullandım 3 yıl dedim artık bırakayım nasılsa bizim çocuk olmuyo hop o ay hamile kaldım şoklardaydım üstelik hiçte haZır değildim ama allah öyle uygun gördü onun için ümidini kaybetme arayış ve bekleyiş içinde olursan olmuyo ama beklemeyip oluruna bırakırsan oluyo emin ol