Bende aynı durumdayım kızlar çok kötü özellikle yürüyüş yapıp veya gezdiğim zaman oturunca kalkmak eziyet gibi oluyor ne yapacağımı bilmiyorum doktorum normal diyor krem verdi ama hiç etki etmiyor bazen gezmek bana işkence oluyor. Tek temennim doğumdan sonra geçmesi. 24 haftalığım 😒