Fdme Nişan gelmesi nasıl bişey kızlar iki gündür beyaz jel gibi bişi oluyo akşam kasıklarımda biraz ağrı vardı ama şimdi bişey yok acaba nişan gelmesi ddikleri şey olabilirmi
Handeckm Fdme akıntıdır o canım. Nişan daha pembemsi kan gibi. Benimde 37+5. Sancılarım çok fazla. O anda hiç hafif olmuyor inan😒
Yasemincifci Fdme nişan kanlı oluyomuş canm senn dediğin akıntı olabilir günün yaklaşmışya bende hu arada 37+2 yim😂