Kdrykenan 28+5 günlük hamileyim doktorum tam idrar testi aldım yassı epitel diye bi değer yüksek çıktı 17 daha doktoruma göstermedim kızlar sizce tehlikelimi çok mu yüksek ??
Selvis Kdrykenan bende de o civarlarıydı canım. Doktorum sancın yoksa antibiyotik vermicem sancın olursa mutlaka gel antibiyotik başlayalım dedi. Benim de sancı olmadı kullanmadım
Yasemincifci Kdrykenan cok yüksek değil cnm enfeksynn var onada ilaç yazar sen bol su içmeyi ihmal etme geçmiş olsun
Kdrykenan Selvis benim de öyle çok bi sancım yok ama bel ve karnım ağrıyor ondan mı başka bir şey mi bilmiyorum
Zeynepzeze Kdrykenan Çok fazla bir enfeksiyon değil ama bol su iç. Doktorun gerek görürse tek kullanımlıkta verebilir
Kdrykenan Yasemincifci sağol canım görüştüm doktor ile az var dedi tek kullanımlık ilaç verdi yeterli dedi inş geçer 🙏