Allah bu duyguyu hepinize tattirsin inşallah :) cuma günü akşam iftardaydik sabahtan beri belde ufak hafif ağrılar vardı iftardan sonra bir kontrole gidelim dedik bı gittik ki nst de sancılar 5 dakika da 1 100 e vuruyor acilmaya baktılar 3 cm yatış yaptık nst de bağlı idim ara ara aciklaga baktılar 6 cm e kadar sancılar çok iyiydi açıklık kontrol edilirken suyum geldi ondan sonra 1 saat içinde açıklık 10 cm oldu doktorum geldi son 1 saat hariç sancılar güzeldi 😁😁😁 ama son bir saat anlatılmaz yaşanır sonra si 5-6 ikinmada çıktı kızım o an herşey bitti saat 11 de hastane de idik 3 de kızım kucagiydi suni sancı falan kullanmadım hiç herkes şaşırdı acilmanin hızını Allah tez vakitte dileyen herkese nasip etsin... Tek sorun sütüm kızıma yetmiyor ufak ufak mama desteği veriyorum ama yapilacaklari aksatmadan yapıyorum inşallah bu sorunu da atlatacagiz :) bu süreçte Burda sohbet muhabbet ettiğimiz soru sorup cevap alıp cevap verdigimiz herkese teşekkür ederim...