zhrgzl Merhabalar 6. Ayıma yeni girdim. Şuan için vücudumda çatlak göremiyorum ama ilerisi için korkularım var tabii 🤦🏻♀️ Şuandan itibaren kullanabileceğim krem, yağ vs önerisi olan var mı?
Hulyalp zhrgzl canim ne kullanirsan kullan surdugun zaman uzunca bir sure acikta birak vucudunu iyice emsin. Ben hindistan cevizi yagi. Kayisi cekirdegi yagi. Suanda tatli badem yagi kullanmaya basladim. Evde oldugum icin yarim atlet seklinde sutyen giyiyorum karnimi surekli yagliyorum 7. Aydayiz ikizlerim var karnim asiri gergin durumda.
etugce zhrgzl içeriği temiz diye göbek ve göğüse freiöl, kalça, naldır iç bacsk popoya lierac sürüyorum ben. Özellikle göğüse sürelen kremlere dikkat etmek gerekiyormuş onu okumuştum eğer alerjiniz yok ise lifeco hindistan cevizi yağı da sürebilirsiniz :)
Ipek34 zhrgzl ben de frei öl kullanıyorum 23. Haftamdayım su an iyi gidiyo çatlamadı çok şükür. Bi ara lierac sürdüm ama sevmedim yapış yapış geldi bana
Eddacan Ben badem yapı kullandm 32. De çatlamaya başladı ve şuan baya oldu yani badem yağının etkisini görmedim
Zeynepzeze 22 haftadayım çatlamaya başladım😒 Mustela kullanıyorum ama birde Hindistan cevizi yağı alayım diyorum.
Cellys zhrgzl Ben 9 haftamda basladm yaglanmaya.. sabahlari BIo oil kullaniyorum.. aksamlari Lierac kullaniyorum.. 26 haftalik hamileyim.. suanlik yok bende de
Kakarsu2 Ben mustella kullanıyorum 38. Haftaya kadar hiç bişey yoktu çok da güzel nemlendiriyordu ama iki haftadır çatlamaya başladı özellikle kasımlarım da bacaklarımda baya belirgin çatlaklar var 😔
Semaaonursnmz Ben bu gün aldım daha kullanmadım badem yağı istedim ama etkisinin çok olmadığını söylediler bio oil diye bi ilaç aldım çok etkili dedi umarım öyledir 40 tl gibi bi fiyatı vardı
Osmanbaturveannesi Bende lierac kullanıyorum trendyoldan daha uyguna alabilirsiniz eczanelerde pahalı
Ezgi1989 zhrgzl lierac en kalitesi o doktor ondan sonra da çatlarsan yapacak bişe yok diyor okadar iyi düşün ama internetten al eczanede 200tl intertte 120 150 tl