limoncicegi ben de 20deyim özellikle yumurta ile çok seviyeli bir ilişkimiz var, eskiden yoğurdu çok severdim şimdi biraz tiksinme yaptı bende sütü ise söyle diyim anne sütü bile içmemişim o derece sevmiyorum. Yumurtayı yeni yeni yumurtalı ekmek olarak fln yiyebiliyorum, yoğurt süt yok günde 1 kefir içmeye başladım ama kramplar girmeye başalayınca doktor takviye vitamin yazdı. Bir şeyi kendine yemem lazım diye zorladıkça daha kötü oluyorsun, yemeye çalış ama olmuyorsa da doktoruna söyle mutlaka. Kiloyla çok ilgisi olmuyor beslenmenin aksine iyi bir şey almamak kalori hesabı yapıp aç kalmıyorsan