Merhaba izmirde yaşıyorum 32 haftalık gebeyim bebeğimin suyunda azalma var 35 haftalıkken sezeryan olucam. Hep devlet hastanesine geldim sezeryan olucağım ve bebek riskli olduğu için sada hastanesine gittim özlem hanıma muayene oldum. Bana 2000 tl doğum ücreti dediler daha önce burda doğum yapmış olan var mı ekstra ücret çıkartıyorlar mı