BMAA gözünüz aydın olsun cnmm allah analı babalı büyütsün inşh 🧿🧿benim 35.haftamda kontrolüm vardı kilosu 2250 gr demişti,şimdi Doğum yaparsan hani olurda sancı vs erken olursa normal doğum olursa bebek kuveze girer demişti 😔şimdi 36. Haftam bitecek inşh iki gün sonra hala gelmedi oğlum. Cok şükür🥰hergünn dua ediyorum erken gelme nolur gününü bekle die 🙈şuan lafımı dinliyor gibi🥰azıcık daha kilo alsa içim daha rahat edecekti şimdi sen öyle yazınca azıcık da olsa rahatladım inşh Benim ki de böyle güzel sonuçlanır,ilk doğumum cok rahattı hamilelikten Doğuma kadar..ikincisi hamilelikte başladı zorluğu inşh sonumuz güzel olur diyorum..allah uzun sağlıklı ömürler versin bebişinize ve size 💙🧿💐