ase evet şirket doktorum KBB doktorum ve kadın dogum doktorum sorun olmaz kullan dedi ama yinede yarısını kırıyorum işte annelik nasıl bişeymiş böyle.. Ama ciddi anlamda rahatladım bir kaç gün sonra icmemeyi deneyeceğim belkide geçmiş olur.. Herkese geçmiş olsun umarım hepimiz kurtulur z bu alerji illetinden en kısa zamanda.