Slnyyy 12 haftalık gebeyim kanama görüp doktora gittim hemen rahim ağzında yara var dedi herhangi bir tedavi uygulayamam şuan dinlenmen lazım dedi aynı sorunu yaşayan yada yaşamış olan varmı korkuyorum ilk gebeliğim
Fatoaras Slnyyy bendede aynı sorun var lekeleniyorum sürekli kaç tane dktora göründüm hepsi düşük tehlikesi dedi en son gittiğim rahim ağzında yara var dedi çok stres oluyorum her lekelenmede nasıl gidiyor gebeliğiniz 19 haftalık hamileyim bende
Slnyyy Fatoaras hayır onla alakası yok şekil bozukluğundan dolayı olacak diye birşey yok ama olabilirde dedi doktor önlem olarak progestan kullanıyorum ne olur ne olmaz diye