Kızlar dün sabah su sızıntısı olabilir diye doktora gittim doktor Çatı muaynesi yaptı çok acımasızca daha ben o plastik şeyden sonra nefes almadan elini soktu muaynede o yüzden canım yandı açıklığım yarım cm miş yarın mutlaka gel dedi sancım Yoktu normalde akşam sancılandım alt kısmımdan bebek oynadıkça mahvoldum resmen şimdi ise sabah 10 olsunda kendime doktoruma gidiyim diye bekliyorum yarım cm açıklık ne kadar sürede Doğum anına dönüşür 37+4 teyim