Tiredmother Yenibaslangic bebeğin gelişimiyle ilgilidir o canm hafta olarak bi şey diyemicem gelişmemiş olursa 38 de de girebilir 🤷🏻♀️ Ben 36 ya girdiğimden beri Doğum yapmak için çabalıyorum ama nafile. Dizlerim bile ağrıyo suquat yapmaktan ama kızım keyfine düşkün belliki beni cinnet geçirtmeden gelmicek😑
Tiredmother Ardayusuf yani o kiloda olsa normale cesaret edemez beklemezdim ama insan ne dense onu yapar o an anlıyorum seni de. Neyse ki geçmiş gitmiş tekrarı olmasın inşallah sağlıcakla kavuşalım🌸
Ulgu Benim de39+6 halen hiç bir belirtim yok yarın kontrolüm var artık suni sancı ile Doğum için gün isteyecem bu şekilde beklemek artık çok yorucu oluyor hepinize hayırlı doğumlar olur inşallah 🙏
Ulgu Tiredmother canım ilk Doğumda benim zaten suni sancıyla oldu açılmam varsa o şekilde yapacağım artık Cidden yoruldum 😩
Kakarsu2 Bende sizdenim 40+3 tık yok, nasıl, ne zaman doğurcam bilmiyorum ama Cuma ya kadar vaktim var sonra suni deniyecek 😭😱
-serdenli- Tiredmother ben🖐🏼ne sancı var ne açıklık nede bebek kanala girdi ama perşmbeden beri bekliyo doktrum bugün yatışını yapıp başlatcaz artık dedi
Ulgu Tiredmother yok canım korkulacak bir şey hatta şimdi doktordan geldim 3 cm açılma var yarın sabah yatışımı verdi gece olmaz ise yarın hayırlısı ile Doğum gerçekleşecek🙏
-serdenli- Tiredmother ben de şom ağzlılık yapmışım😂bugün için kesin yatırıcaz seni beklemeyiz diyodu yine eve geri gönderdi bi gün daaha bekleyelim diyo
[silindi] Tiredmother seni her postta görüp üzülüyorum doğurmadın diye ☺️ Geç olsun güç olmasın inşallah saglıkla doğar da çektiğin sıkıntıları unutturur bebişin sana 🙏🏻💕
Tiredmother [silindi] heryerdeyim bol bol dua alayımda doğurayım diye 🤦🏻♀️ Sağol canım Allah razı olsun