Semagkyerol Medigold sultan hastanesi zehra hanıma gidiyorum Herkes baştan cok iyi dediler sonradan kötü yorumlar yaptılar ve bu beni tedirgin etti açıkcası 🤦🏼♀️ Sizinde düşüncelerinizi alabilirmiyim
Tiredmother Semagkyerol bende duydum adını ama pek iyi olarak duymadım canım Şafak’ta Ayşin hanıma gidiyorum ben tavsiye ederim
Bsrksc Bende gidiyordum asık suratı ilgisizliği yüzünden başarı hastanesinde çağla hanıma geçtim tam anlamıyla mükemmel
Semagkyerol Bsrksc evime yakınlığında tercihim oldu İlk hamileliğim zaman yaklastıkca korku endişe sardı
Bsrksc Semagkyerol benimde ilk hamileliğim bende ismetpaşada oturuyorum ama o parayı verip o suratla uğraşmak gerçekten istemedim. Şuan güler yüzlü harika bir insandayım. Bende ilk tereddüt ettim ama gidiliyor bir şekilde. 31 haftalık oldum ama orda doğumumu yapıcam