40+6 oluyoruz Çarşamba günü doktor yatışımı yapıcak eğer bebek kanala girmişse 2-3 cm açılma varsa suni deneyecek eğer yoksa sezeryan olucak kızlar 😊 Benim için Doğum şekli önemli değil önemli olan bian önce sağsalim bebişlerimize kavuşmak 🤗 herkes için hayırlısı neyse o olsun 🙏🏻 Fazla takılmamak lazım.Şu son günler de hiç geçmek bilmiyor gerçekten 🙈