Zeynepmerve15 Merabalar kızlar adetime 3 gün var bugüne kadar ne adet belirtisi ne gebelik belirtim vardı. Ama akşamdan beri göğüs altımda ağrılar var batma gibi bu Bi belirti olabilir mi
deletedmom472 Zeynepmerve15 benimde bugün olmam lazım . Göğüs ucumda özellikle hassasiyet var çok az yanma da var normalde olmazdi ama bende bekliyorum
deletedmom472 Zeynepmerve15 benim ilk gebeligimde göğüs ağrım çok vardı ordan suphelenmistm normalde hiç olmazdı çünkü
Ipek34 Zeynepmerve15 yani belirti de olabilir. Ama adet belirtileriyle ilk hamilelik belirtileri çok benzer oluyo ayırt etmek zor
deletedmom472 Zeynepmerve15 ben olmazsamda beklicem yine ☺️ sen yap banada haber ver inşallah hamilesindir 😘