Nisanur Kizlar merhaba ikinci hamileligim ilki kiz nisanda dogum yaptim ozaman ortaya karisik almistim hemide bir yigin😐 buda erkek olucak insAllah yaz bebegı olucagi icin nasil kiyafet almayilim temmuzda dogum yapmis tecrubeli annlerrden fikir almak istiyorum⚘
cemileanlar Nisanur valla canım bende temmuzun başı dogurcm bu 3 bebisim olacak nasip se kısa kollu atlet uzun Penye zibinlar alcam 40 .45 gün tam kol gydrmyi dusunuyirm biliyosunz yeni doğmuş bebek vücut ısısını sağlayamaz 40 i çıksın duruma göre kısa kol gydrrm heralde
betulduru Aynen bende ilk bebeğimi nisanda doğurdum.ikincisi de temmuzda inşallah benimde erkek ve bende kararsız kalıyorum kıyafet alırken bebeğime 🤔
Kedicikiz Aynen bende temmuzda doğum yapıcam. İlk bebeğim kız olacak tecrübesizim kısa kollu mu almalıyım, uzun kollu tulum mu almalıyım, acaba üşür mü? Kafamda deli sorular. Tecrübeli annelerden gelecek yorumları merakla bekliyorum.
EgeninAnnesiii Kuzenim bana yarım kollu çıtçıtlı atlet al uzun kollu askılı kollu al dedi. Çok sıcak olduğu için başka bişey giydirilemiyomuş bebeğe çok terliyomuş ve sıkılıyomuş. Çoğunluk yarım kollu atlet al dedi. Ama yine de takım alınır illa ki diye düşünüyorum bende.
BegmkbraKansiz Bende temmuz 5 doğum bende zıbın ve ince tılulumlar düşünüyorum 3 aylıktan sonra zaten. Kış gelmeye başlıyor ☺