ben 27 haftalıkken bir anda 0.5e düştü 1 buçuk ay hastanede yattım o 0.5lik yerde açılsaydı dogum başlıcaktı uzanman lazım kesinlikle iş yapma salı günüde doktoruna gözük doktorunun dediklerini dinle büyük bi ihtimalle fitil vericektir. allah zamanınd kucagına almayı nasip etsin inş