Seda0028 Sizce bebek arabası nasıl olmalı travel sistem için ilerde kullanışsız diyolar tekrardan baston alman gerekiyor diyolar🙈 bende casualin vista travel sistem bebek arabasını gördüm hem puseti ayrı takılıyor hemde baston olabiliyor çok kararsızım
Kubra9595 Seda0028 ben travel sistem aldim simdi 2. Cocuguma nasip olcak gayette kullanisli cokda memnunum araba sigmadigi konusunda arkadaslar öyle diyor sanirim ama bazi traveller cok kaba oluyor evet ama benimki gayet sigcak sekilde cok agir degil
Semrasem Seda0028 dün o casual vistayı almaya ğittik civilde 1.200 kadarda düşmüş baktık çok kötü duruyordu adi gibi beğenmedik almadan döndük bizimde kafamız karışık ne alsak bilemedik 🤷♀️
titebouille Seda0028 travel aldım kiloları hemen verebilmek adına sürekli yürüyüş yapmayı düşünüyorum. 3 yaşına kadar kullanır bence. Sonrasında yürür artık inşallah..