Merhaba Kızlar
Ben şuan 34+3 haftalığım 32haftalıkken beni doktorum muayeneden sonra eve değil hastaneye yatışa gönderdi erken doğum riskinden dolayı ve nst ye bağladılar ama sancı çıkmadı 3gün sonra artık dayanamayıp eve gitmek istedim ve imzamı attım emin olmadıkları için aslında beni eve yollamak istemediler. Şimdi 3/4gündür çok bel ağrım oluyor kalkarken yatakta dönerken zorlanıyorum,yürürken bile belim ağrıyor fazla ayakta duramıyorum ve karnım çok sert arada bi iğne batar gibi oluyor sancı olabilir mi ?!nefes almakta zorlanıyorum bazen kendimi davul gibi şişmiş hissediyorum.