Kaderbala hiç bir ilaç antibiyotik ve sirke fayda etmedi bol bol su içince azalıyordu ama yine geçmiyordu uzun zamandır idrar tahlili de vermedim Doktorum zaten seda senin değerin hiç düşmez boşuna tahlil verme diyordu ama acile gidince ilk yapılan işlem idrar almak olduğundan hep bakıyorlardı 😒 en son hastanede yatmadan önce enfeksiyon çıktı kullandığım antibiyotik yeni bittiği halde... tekrardan verdiler kullanmadım ne alemde bilmiyorum