DiplomaliEvHanimi ben düşükten 10 ya da 15 gün sonra yaptırmıştım genetik testini. Adet olduğum zaman ultrason ile bakılacaktı ilk adetimi düşükten 60 gün sonra oldum o zaman da gidememiştim. Şükür problemim olmadı....şimdi tekrar hamileyim rabbim tez zamanda sana da nasip etsin. Genetik testini araştırma hastanesinde yaptırmıştım 3 düşük olmadan bakmıyorlardı mecburen yalan söylemiştik 3 tane diye sonuç pıhtılaşma çıktı iğne kullanıyorum