Kızlar bende aynı şekilde 10 gibi uyanıp kahvaltıyı 12-1den önce yapmazdım geçen hafta kontrolde tansiyonum yüksek çıktı doktor hemen dedi ki en son ne zaman bişey yedin bende anlattım iki saat olmuştı yiyeli onu bile ara ara bişeyler atıştıracaksın kalkar kalkmaz kahvaltını yapacaksın kendin için değil bebeğin için zorla uyanır uyanmaz kahvaltını yap bu cidd bir konu basite alma dedi bende dikkat ediyorum mecbur bir haftadır