Aysemreilkminik ben de pko luyum ama benimki baya inatçı.Düzensiz bile adet olamıyordum.Doğum kontrol hapı kullandım yıllarca.Sonra aşılama ile gebe kaldım.Dış gebelikti ne yazık ki.Sonrasında tüp bebekle kaldım şu an 29. haftadayız.İnfertilite doktorlarının en sevdiği hasta gruplarından biriyiz.Yumurta rezervimiz fazla oluyor çünkü.Kimi yumurta takibi,kimi şeker hapı,kimi sadece kilo vererek kimi de benim gibi ama bir şekilde hamilelik elde ediliyor çok şükür.