Merhaba Hamişler,
Eşimle anlaşma yapmıştık bebeğimiz kız olursa ben erkek olursa ismini eşim koyacaktı.Bebeğimizin cinsiyetini öğrendik erkek olcak allah nasip ederse.Ve eşim ismini Erdoğan koymak istiyor bende erkek babası olacak diye heves ettiği için bişey diyemiyorum sizce Kulağa nasıl geliyor ??