Semrasem https://hizliresim.com/QLkPJV https://i.hizliresim.com/QLkPJV.jpg Son zamanlarda aklımda bu var ebebekte çalışan çok övdü sizce nasıl kızlar?
Vildanpasal61 Semrasem Selam canım bende bu arabanın gri rengini aldım banada e bebekte çalışan kişi önerdi henüz kullanmadım ama deneme sürüşü yaptık yokuş aşağı yokuş yukarı hiçbir sıkıntı yaşamadık gayet hafif rahat ve kullanışlı katlanışı çok kolay yinede tercih meselesi 😉
cavbella Semrasem biz aynı modelin 4 tekerlekli olanı aldık yorumlar hep olumluydu etrafımda da kullananlar var arabanın içi çok geniş şuan 3yasinda olan kızıyla arkadaşım çok rahat kullanıyor
Nzmmerve Semrasem bende araştırdım kullanışşız olduğunu duydum birde bu portbebe şekli çocuk 3 4 yaşında olunca olmuyor diyorlar yenidoğan için uygun ama ilerisi için değil
mommysboy Semrasem ben 4 tekerleklisini aldım. Bunu da denemiştim ama ilerde denge sorunu olabilir diye almadım.