Kubra9595 benim de organ taramasında bebegimin kalbinde parlaklık çıktı ill duyduğumda cik üzülmüştüm ama doktorum endişe edecek birşey yok dedi 2 li taraman temiz tek başına parlaklık bi anlam ifade etmez ilerleyen aylarda gecer demişti tekrar bandırmadım ama şuan aklıma bile gelmiyor bu arada 29+2 haftalığı :)