Sedef-345 Kızlar afedersiniz ama ishal olursunuz ya karnınıza ağrı girer öncesinde öyle bi ağrım var ara ara geliyor. Lavaboya gidiyorum ama ihtiyacımı gideremiyorum. Bu tarz bişey yaşayan var mı?
Neseozkan Sedef-345 canım benim 32 de karnımda sertleşme oluyodu kasılıyodu hastaneye gittim nst de ağrı çıktı yatış yaptı doktor ve ertesi gün çıkardığında ishal olurmuş gibi ağrın olursa mutlaka gel demişti bence bi doktora görün
BHsevgim Sedef-345 34+2 yim iki hafta once de oluyodu simdi yine oldu karin agrisi ishalmis gibi. Ishal oluyorsun sonra biraz zaman gecmesi gerekiyo. Hemen tuvalete cikamiyorsun. Bagirsaklar yavas calisiyo herhalde ondan
NinjaNino Sedef-345 bende 31+4 üm bendede oluyor 5 6 gündür. 2 gün önce doktora gittim herşey normaldi.
Senanuurrr Sedef-345 aynı öyleydim dün 1 cm acıklık oldugunu ögrendimserklajda da kıslaık cıktı yatıyorm şimdi salı belli olucak mutlaka doktora git canm bekleme
Sedef-345 Neseozkan daha Cuma günü dr a gittim. Herşey gayet iyi gidiyor dedi dr um. Hani bu mesele yoktu. Sertleşme olmuyor bende sadece bu ağrı hissi var . Arıyım dr umu bi sorayım
Sedef-345 BHsevgim ya iki gündür saat başı bi ağrı giriyor gidiyorum tık yok :/ ama hani sancı ağrısı gibi olduğunu düşünmüyorum. Adet ağrısı gibi değil çünkü
Ezgisare Bendede oldu sabah uyandığımda o ağrı 2 3 kere gittim tuvalete ama bişey olmadı ağrı devam edince tekrar gittim lavaboya çıktım bu sefer tam ishal gibi değildi ama sanırım bu haftalarda normal 32+3 teyim
Sedef-345 Senanuurrr Cuma günü gittim dr a hiç kısalık vb den bahsetmedi. Ama arıyım ona göre yarın gideyim dr a