Busraa1 hastane battı başka biri aldı canım yine sağlık üzerine devam edecekler ama doktorların hiç biri kalmayacak çünkü maaş alamıyorlardı çalışan personellerde maaş alamıyorlardı.nil hanım medicanaya,Aysel hanım medovaya geçiş yaptı bu hafta yada öbür hafta geçiyorlar