Alyaeliz Kızlar 27 haftalık hamileyim sag kasıgımda batma ve agrı var sizce nedendir doktora gitmelimiyim?
Bysima Alyaeliz genel olarak normal sayılıyor kaç defa tahlil yaptırdım sebebini öğrenemedik son olarak poretein kalsiyum yeterli miktarda alınmadığına bağladılar alıyorum da aynı yani
Alyaeliz Gulsah7171 internette düşük bilmem ne riski yazıyor Du zaten ilk aylarda riskim vardı korkuyorum artık yürürken ayakta uyurken bile batıyor
Eceyavuz Doktorlar artık umursamaz olmuş.. 16 haftalık hamileyim bende 16 haftadır ağrıyor hergün 2 doktora aynı anda gidiyorum biri özel biri devlet ikiside ilk normal rahim büyüyor va dedi ozeldeki doktora artık dayanamıyorum cok sancim var dedim abarttigin kadar olamaz varsada idrar yolların enfeksiyonlu ondandır dedi