SedaaaS doktoruma sormuştum istersen 7. Aya kadar yüzüstü yat bebek rahatsız olursa emin ol sana belli edecektir dedi 5. Ayıma kadar yüzüstü yattım sonra dan bebeğim rahat etmediği tekmeleriyle anlattı bana 😂 şimdi 37+2 yiz çok şükür bir sorunumuz yok. Çevredekilerde kulak asma yok öyle yatma böyle yatma diyenleri. Sen rahatına bak çünkü son aylarda uyku uyuyamıyosun bile 😂