Nurgnys
Kızlar ikinci sezeryanınızı kaçıncı haftada oldunuz
Yasemin87
2.ci sezeryan olucam doktor 38.ci haftada alırım dedi yani 38.3 gibi olucak allah izin verirse 1 Haftam kaldı
Baharkefsiz
Bende 2.nci sezaryen olucam heycan ve korku bir arada 🤗
Csihnh
İlk doğumum sezaryan oldu 2 inci doğumum normal 3 üncü doğumunu kovam zorla sezaryan yaptırdı ama bu doğum umuda doktırumla konuşucam normal yaptıtırsa normal yapıcam
Seroo01
Benim ilk doğumum sezeryan oldu şuan 33 haftalığız tekrar sezeryan istiyorum ama henüz tarih konuşmadık drumla muhtemelen 38de alır
Behiyem0305
Benimde ikinci sezeryen olucak 34+4 üz 20 haziran a kadar bekleyeceğiz son dogum günü o gün dedi bakalım çok heyecanlıyım😕