Seydatalay O kadar hoşuma gidiyordu ki doğum hikayeleri... çok şükür bana da yazmak nasip oldu. Kızlar ben 40+3 de doktor kontrolüme geldim normalde salıya kadar bekleyecektik. Ama doktorum ultrasondan sonra bence daha fazla beklemenin alemi yok yarın gel yatış yap dedi. Çünkü hiç bi şeyim yoktu😥Sabah sekizde yatış yaptık hemen taktılar suni sancıyı. sabaha kadar hiç bi şey olmadı. Ne sancı ne açılma sabah sekizde amaliyata alındım kendimi ağlamamak için zor tuttum çok şükür ağlamadım da... Veee sekizi dört geçe geldi mucizemmm❤️❤️❤️onu görene kucağıma alana kadar öyle dayanılmaz acım vardı ki ama kızımı gördükten sonra eser kalmadı hiç birinden💕Rabbim hepinizi sağ salim bebişlerinize kavuştursun inşAllah🤲🏻💙
semrakarahan Seydatalay insallah canim sizinde gosunuz qydin olsunn Rabbim anali babali buyutsun insqllqh 🤗
Fatovebebegi Seydatalay gozınız aydın darısı bana ınsalalh son 3 gun ama sancım felan yok daha 😞o kadar sunı sancıdan snr sızı sezeryana mı aldılar
Fatovebebegi Seydatalay Hadı ya bende daha doguramadım doktor beklıcdz dedı suan korkuyorum kakasını yer fark edemeyız dıye suan ıkı gunde bı gıdıyorum doktora