Tubademir85 Hanımlar doguramayan mayıs anneleri kervanındanmısınız sizde 😁bu mayıs analarının çektiği nedir? Ne kadar mayıs anası varsa gelmeyen bebişim var yazmış.. Yürüyüş yaptım dinlenirken bu postu açayım dedim 🤗Butun gece ter için de kaldım sabaha kadar döndüm durdum, 37.haftada anladım gebe olduğumu o vakte kadar her şey ne kadar kolaydı 🤔🙏🙏
edagoktug53 Kızlar nişan gelmeden doğumun başlaması mümkünmü benim sancılarım var kasık ve bel agrım var ama nişanım gelmedi
Ltfyyrdc5021 edagoktug53 benim ne nisanim ne suyum gepmisti.ilk hamileligimde direk sanciyla gitmistim hastaneye suyumu nisanimi orada patlatmislardi direk sanci gelebiliyor canim sancilarinin dakikasini takip et sıklasirsa hemen dr a git
Tubademir85 edagoktug53 mümkün canım benim kuzenimin ne nişanı nede suyu gelmemişti kasık ve bel ağrısı ıle gitti 3 saat içinde doğum yaptı 😁🙏