Merhabalar doktor takibinde çatlatma iğnesi yapıldı o ay adetim 4 gün gecikti ve geldi parçalar halinde tekrardan doktoruma gittik hormon testi istedi süt hormonum yüksek çıktı ama sınıra yakınmış çokta yüksek değilmiş alttan muayene etti rahim duvarında biraz kalınlaşma varmış bir tanede yumurtam tekrardan iğne yaptı bu ayın 19 una gebelik testi istedi acaba hamilemiyim çok istiyoruz🙏 başından böyle bi durum geçipte hamile kalan arkadaşlar varmı varsalar yardımcı olabilirler mi 😊