Solitooo Biz burada yaşadığımız sıkıntılardan konuşuyoruz dışarıdan gelenler olarak.
Kaldı ki bu sizin düşünceniz, bizimkisi ise belli bunu uzatacak ya da savunmaya geçilecek bir durum yok.
Doğu-Batı meselesi hiç değil, Diyarbakır’ın imkanlarıyla da kıyaslasam da aynı şeyi söylerdim.
Bu benim kanaatim.
Siz sorun yaşamamızsınız ne mutlu.