Snrr günaydın canım, benim eşim de ameliyat oldu doktor 3 ay sonra spermler kendini yeniliyor 3 ay sonra test yapıcaz dedi. Bu süreçte hamilelik olmaz dedi biz de ona güvenerek korunmayı bıraktık ve ilk korunmasız ilişkide hamile kaldım. Hatta eşime ilk söylediğimde inanamadı. Doktor olmaz dedi diyip durdu. Ama kısmet malasef bebeğimin 7 haftalıkken kalp atışı olmadığı için kaybettim. şuan yeniden bebek istiyoruz. İnşşallah Allah isteyen herkese yaşatır bu duyguyu.